P&O Ferries lanceert nieuwe mobiele app en zorgt zo voor upgrade van vakantiebeleving

Passagiers die met P&O Ferries reizen, kunnen voortaan nog meer genieten van deze ervaring dankzij de lancering van een nieuwe mobiele app die hen de controle geeft over elk aspect van hun reis. De mobiele app van P&O Ferries zorgt ervoor dat klanten voortaan niet langer hun tickets op papier moeten afprinten, op al hun trajecten op de Noordzee (Zeebrugge/Rotterdam-Hull), het Engelse Kanaal (Calais-Dover) of de Ierse Zee (Dublin-Liverpool & Larne-Cairnryan).

Naast paperless tickets omvatten de voordelen onder andere updates over de reisomstandigheden in de haven, een interactieve gids over het schip waarop u vaart en een vroegtijdige verwittiging van aanbiedingen aan boord in de bars, restaurants en winkels. Klanten kunnen de app ook gebruiken om tegen scherpe tarieven en zonder commissie vakantiegeld (vreemde valuta) te kopen.

Sarah Rosier, Head of Tourist Sales & Marketing bij P&O Ferries, is erg enthousiast:

"Bij P&O Ferries gaan we er prat op dat de vakantie start vanaf het moment dat onze klanten aan boord stappen. Onze nieuwe mobiele app zal hun reiservaring nog gemakkelijker, beter en leuker maken.”

"We varen met schepen tot 60.000 ton tussen het Europese vasteland, Groot-Brittannië en Ierland. De mobiele app geeft onze passagiers de mogelijkheid om optimaal te profiteren van wat deze buitengewone schepen te bieden hebben. Dat omvat zowat alles: van uitgebreid dineren tot een snelle hap, entertainment voor het hele gezin en winkels aan boord met kortingen tot 40 % op de reguliere prijzen op parfum, alcohol en chocolade."

"De ervaring aan boord van een schip van P&O Ferries roept bij heel wat klanten herinneringen op aan de onvergetelijke stijl van de vroegere P&O-schepen. Het grote verschil is dat met onze nieuwe app de passagier nu de kapitein van het schip is."

De app van P&O Ferries is te downloaden in de Apple App Store en in de Google Play Store.

Wim Lefebure

Whyte Corporate Affairs

Persberichten in je mailbox

Over P&O Ferries

P&O Ferries, de grootste pan-Europese veerdienstmaatschappij, exploiteert 27.000 overtochten per jaar op acht belangrijke routes tussen Groot-Brittannië, Frankrijk, Noord-Ierland, de Ierse Republiek, Nederland en België met een vloot van 20 schepen.

P&O Ferries onderhoudt een dagelijkse nachtelijke passagiersdienst Zeebrugge-Hull en Rotterdam-Hull. Daarnaast voorziet ze in 23 overtochten per dag, enkele reis, tussen Calais en Dover. Tot slot verzorgt P&O Ferries ook de verbindingen Liverpool-Dublin en Cairnryan-Larne op de Ierse Zee.

In samenwerking met haar logistieke divisie P&O Ferrymasters beschikt de maatschappij ook over geïntegreerde weg- en spoorverbindingen met Europese landen zoals Italië, Polen, Duitsland, Spanje en Roemenië. P&O Ferrymasters heeft een eigen railterminal in de stad Oradea, in het noorden van Roemenië, die het vervoer van goederen van Aziatische landen naar Groot-Brittannië via de zijderoute vergemakkelijkt.

Leopold II Dam 13 (Havendam) B 8380, Zeebrugge Belgie